پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
اشرفی شاهرودی

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان گفت: اگر کسی دین و حکومت دینی را دوست دارد، وظیفه دارد در انتخابات شرکت کند و نگذارد که بدخواهان نظام و انقلاب که هدفشان براندازی حکومت دینی است در این میدان پیروز شوند.

آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در آستانه دومین دور انتخابات ریاست جمهوری، به تبیین ضرورت شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح پرداخت و گفت: در دنیا و در هیچ انقلابی، به اندازه انقلاب اسلامی ایران شهید نداده ایم.

وی با بیان این که بیش از ۵۰۰ هزار شهید به جز آوارگان و معلولین و امثال اینها تقدیم شد تا توانستیم حکومت دینی را پیرو حکومت امیرمومنان(ع) در این کشور برقرار کنیم، تصریح کرد: امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، افتخارات زیادی برای کشور حاصل شده اما نارضایتی هایی نیز هست که می بایست بدان پرداخت و رفع کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به ضرورت توجه دادن مردم نسبت به خدمات دولت، ابراز کرد: مردم اگر بیندیشند خواهند دید که در حکومت شاهنشاهی، چه اندازه سراسر کشور با محرومیت روبه‌رو بود اما بعد از انقلاب اسلامی بودجه زیادی در روستاها و مناطق محروم و نقاط گوناگون کشور در راستای رفع محرومیت به کار گرفته شد.

آیت الله اشرفی شاهرودی با بیان این که دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب مایل نیستند تا حکومت دینی و اسلامی بر این کشور حاکم باشد، خاطرنشان کرد: بر عامه مردم لازم است که همه تلاش نمایند در انتخابات شرکت کنند به منظور اعلام اینکه ما به حکومت دینی علاقه داریم و می خواهیم تا در کشور باقی بماند و مردم بهره مند از آن باشند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر کسی دین و حکومت دینی را دوست دارد، وظیفه دارد در انتخابات شرکت کند و نگذارد که بدخواهان نظام و انقلاب که هدفشان براندازی حکومت دینی است در این میدان پیروز شوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به برخی نارضایتی های ایجاد شده از سوی سازمان ها، از رئیس جمهور منتخب ملت خواست تا نظارت دقیق بر نابسامانی های ادارات و مشکلات عامه مردم داشته باشد و قبل از هر چیز، در راستای پویایی نظام اداری، به اصلاح دقیق ساختارهای اداری بپردازند تا بتوانند رضایت مردم را جلب نمایند.

آیت الله اشرفی شاهرودی ضمن اشاره به انتخاب اصلح، گفت: مردم بررسی کنند هر کس صالح تر است، به او رأی بدهند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha